Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Yo tuve un hermano

Yo tuve un hermano


Yo tuve un hermano.                                        Είχα έναν αδερφό.
No nos vimos nunca,                                       Δεν ειδωθήκαμε ποτέ,  
pero no importaba.                                          αλλά δεν είχε σημασία.
Yo tuve un hermano                                        Είχα έναν αδερφό      
gue iba por los montes                                    που γυρνούσε στα βουνά    
mientras yo dormia.                                        ενώ εγώ κοιμόμουν.

Lo quise a mi modo,                                       Τον αγάπησα με τον τρόπο μου,
le tome su voz                                                πήρα τη φωνή του  
libre como el agua,                                         ελεύθερη σαν το νερό,    
camine de a ratos                                           περπάτησα κάπου κάπου  
cerca de su sombra.                                       κοντά στη σκιά του.

No nos vimosnunca                                       Δεν ειδωθήκαμε ποτέ  
pero no importaba,                                       αλλά δεν είχε σημασία,
mi hermano despierto                                   ο αδερφός μου αγρυπνούσε
mientras yo dormia.                                      ενώ εγώ κοιμόμουν.  

Mi hermano mostrandome                           Ένας αδερφός που μου έδειχνε
detras de la noche                                       πίσω από τη νύχτα  
su estrella elegida.                                       το εκλεκτό του αστέρι.


14/5/1928 - 9/10/1967
(του Χούλιο Κορτασάρ, στον Τσε)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου