Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Δείγμα Δωρεάν

Good morning, good evening, good afternoon, goodnight σε όποιαν ήπειρο κι αν βρίσκεστε, οτι καιρό κι αν κάνει, τέλος πάντων γεια σας.Το όνομα μου είναι Στελλίνα (και όχι Στέλλα) και δημιούργησα αυτο το blog για να απασχολώ τον εαυτό μου την ώρα που ο αδερφός μου κάνει μάθημα αρχαίων και εγώ πρέπει να περιμένω, αλλά "απαγόρευεται" να κοιμηθώ γιατί ίσως δεν ξυπνήσω εγκαίρως(ώστε να κάνω εγώ μάθημα μετά από αυτόν).Δε θα σας πω που μένω γιατί η μάνα μου φοβάται, και κάθε φορά που φτιάχνω έναν καινούργιο λογαριασμό μου διευκρινίζει να μην χρησιμοποιήσω τα προσωπικά μου στοιχεία.Αλλά μένω στην Αθήνα(ξέρω "έχετε εκπλαγεί").
Σημασία δεν έχει πόσο χρονών είμαι, σημασία έχει πόσο μεγάλη νιώθω.Και νιώθω ακριβώς ένα χρόνο μεγαλύτερη από τώρα.Δεν έχει σχέση με το πόσο ώριμη είμαι απλά μου αρέσει περισσότερο εκείνος ο αριθμός.Δεν ξέρω γιατί.
Ο τίτλος του blog έχει να κάνει με μια γνωστή φράση: να ζει να κανείς ή να μη ζει; Λίγο παραμορφωμένο βέβαια.Με τη λέξη Beer.Ένα ποτό το οποίο θαυμάζουν οι περισσότεροι Έλληνες, μαζί και εγώ. Το περιεχόμενο του blog έχει να κάνει με αναρτήσεις που θα δημιουργώ εκφράζοντας ένα ποσοστό της γνώμης μου για οτιδήποτε.Ακόμα και για μία σπασμένη καρέκλα που τυχαία μπορεί να συνάντησα στο δρόμο, κάτω απ'το σπίτι της κας Σούλας.
Τέλος έχω πειστεί πως ένα πράγμα που σίγουρα αξίζει σε αυτή ζωή,που μπορεί να το κάνει ο καθένας(δίχως λεφτά, δίχως ωραία εμφάνιση),είναι το να ονειρεύεσαι.Δεν υπάρχει σωστό και λάθος όνειρο, ούτε πρότυπο όνειρο.Ύστερα προσπάθησε να τα πραγματοποιήσεις, μην τα παρατήσεις ποτέ.
Ένα όνειρο που έχω είναι να διασχίσω ολόκληρη την Αμερική με τη Μαρία,αλλά και να γνωρίσω ξένους τόπους.Προσπαθούμε να συγκεντρώσουμε ένα ποσό μέχρι τον Αύγουστο του 2014 που θα μας δώσει την ευκαιρία να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας από την Κούβα.Πάντως δεχόμαστε οποιαδήποτε οικονομική βοήθεια κι από άσχετους.Χάρηκα που τα είπα.See you later, aligator.


3 σχόλια: